brum brum

Vilken varm helg vi fick!

Idag gick vi ner till havet med vovvarna så jag och vovvarna fick ta oss ett svalkande dopp, jag lekte mest med vattnet medans hundarna fick simma länge!





På eftermiddagen körde vi till dösjebro, farfar skulle ha lite kalas men vi kom tidigare för det var så varmt så vi tog ett långt dopp i poolen, jag dök tom 2 gånger utan att bli ledsen :)

Sen kom alla gäster, moa och wilma körde lite i sin cab och jag ville så gärna följa med och det fick jag :)



Mamma och pappa fick liten paus från mig och passade på att mysa lite extra med theo o tilda



När klockan blev 8 så fick jag min välling sen ville jag inte sova, var ju så mycket roligt folk där så jag piggnade till, mamma o pappa trodde jag skulle somna på vägen hem men icke, dessutom så körde vi på en grävling på vägen hem, den nuddade bara bilen och klarade sig förmodligen så vi inte kunde hitta den, när vi kom hem ville jag inte sova var jätte pigg, så strax efter 10 somnade jag i vagnen nu nannar jag gott och ska försöka göra det hela natten(tycker mamma o pappa iallfall)

natti
 


Kommentarer
Postat av: tina

Jag önskar också att jag haft en pool eller sjö att badat i denna helgen. Istället har jag stått inomhus och svettats som en galning.

2011-07-03 @ 23:00:28
Postat av: Madde

Wilma somnade inte heller, hon sprang hela runda vi var ute med elvis och somnade inte förren halv 11. Helt uppe i varv haha

2011-07-04 @ 10:18:40
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0