grått

Idag är det riktigt höstväder, blåser och regnar konstant!
Vi hade funderat på att åka ner på kulijuli på landskronakarnevalen ikväll men hur kul är det när det regnar....jag som var sugen på festivalmat!!

Idag har jag sytt, blev först en fleecefilt och kuddöverdrag till vagnen



Sen sydde jag en t-shirt som jag blev himla nöjd med, hoppas bara den passar för lilleman sover just nu

Framsidan :    Baksidan :   roligt med tyg som har fram och baksida :)



Lukas i några byxor och en scarfs jag sytt tidigare:

 








Kommentarer
Postat av: Moster tina

Sötnos. Han verkar gilla "modellyrket".. =)

2011-07-14 @ 16:30:14
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Bella

Ett par såna byxor i brunt med moln hade Elias oxå velat ha;)..

2011-07-14 @ 19:20:23
Postat av: tinaina

gullunge.. =0)

2011-07-15 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0