Idag var Johans första riktiga slappedag p...

img_9967 (MMS)

Idag var Johans första riktiga slappedag på semestern! Vi hant med ett besök i Lund en runda på center syd där vi fyndade, 2 tröjor till johan en sommarkofta till mig 2 bodys och 1 tröja till Lukas hela 208:- ibland kan man göra fynd :) jag önskar förresten mig en pippitröja gärna en till Lukas med :) de har ju blivit jätte moderna tycker de är så fina!  Kan man sticka dem själv??  Sen tog vi en långrunda med hundarna, kvällen har vi spenderat i soffan, i helgen ska vi på äventyr! nu är det hög tid för sängen, hoppas på en god nattssömn, inatt var ingen höjdare en orolig Lukas:( trevlig helg på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också ha en pippitröja, gärna en lång. Vill du låna Moas gamla till Lukas?? Tar ju ett tag innan vi behöver den igen :) Men den e nog lite stor än, men man kan ju alltid vika upp ärmarna :)

2011-07-23 @ 08:09:36
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0