swim swim



V. 36 ska vi börja på babysim fortsättning. åhh vad härligt!!

Igår var vi som sagt i karlslundsparken i la och träffade några från mammagruppen, 4 av 7 familjer var där!

Här leker jag med Joline och Alice,

 Gustaf kom även lite senare och lekte med oss!

Somnade som en stock när vi kom hem men inatt drömde jag mardrömmar(tror jag drömde om kossan jag blev rädd för i parken igår), mamma o pappa fick vara uppe med mig mellan kl 1-2 inatt, sen somnade jag gott i deras säng (eller mammas säng) Pappa är och hjälper Leffe med deras kostall idag.


Så här ser mina vovvar ut när man säger PANG till dem :)
 Ser dom inte väldigt döda ut??

Trevlig helg på er allihopa!
Imorgon är det beräknat att min kusin ska titta ut, men den har det säkert lika bra i tinas mage som jag hade i mammas :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

hahaha vilka godingar.

2011-08-16 @ 18:05:02
URL: http://hundbook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0