sommar och sol

Vilket väder vi fick i helgen och pappa har haft långtledig :) Jag fick testa min nya pool som mamma köpte i ullared
 mina vovvar tyckte det var spännande


mamma tog fram kyldukarna till vovvarna så varmt har det varit, tilda fattade dock inte riktigt varför hon fick den så hon gick och la sig mitt i solen??




har övat på att krypa :)

  

Imorse när vi vaknat och ätit frukost, blev blåbär till gröten idag det var mums :), så körde vi till landskrona och mötte upp bella och elias, vi skulle hämta paket från libero på lindex, där hittade även mamma denna söta sommardräkten till mig, sen när vi skulle åka hem fick jag en hel påse med kläder från elias och bella, tack tack fick även en babypool, så nu har jag en hemma och en jag kan ta med :0

 

Ikväll blir det fredagsmys på hög nivå, imorgon ska mamma börja jobba igen, var 4 helg står det på schemat, ska bli mysigt att vara ensam med min pappa ;)
mamma hoppas dock på att jag ska skippa ett av nattamålen inatt, har nämligen börjat äta kl 1 igen :(

Trevlig helg på er alla!!


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Svar: Haha, nja vi har åkt fullproppad med 8 hundar också, då delade vi ut hundar till folk längst bak som vi frågade om det gick bra ;)

Dom har inte så svårt för bussmiljön och vi kommer troligtvis åka en sån fullproppad buss redan ikväll ;)

2011-06-10 @ 14:43:43
URL: http://pshundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0