Ullaredx2

Igår åkte jag med tina och mamma till ullared, lukas fick en hel dag ensam med sin pappa, de var på äventyr i malmö och hade det mysigt!

Halv 7 på morgonen åkte vi, väl uppe så var det väldigt lugnt på gekås, mycket skönt!
Vi gick genast till babyavdelningen för att tina skulle kunna köpa allt som stod på listan till kommande bebisen! Och nöjd blev hon!
Även jag hittade lite skoj även om det mesta blev till Lukas :)
1 par jeanshort, 1 t-shirt, 1 linne, 1 par jeans, pyjamas, strumpor, pool, leksak, vattenflaska, lite pureer
johan fick ett par jeansshort och till mig blev det 2 par strumpor och 1 deo typ :)
Denna skjorta och jeans fick lukas av sin mormor, tack tack!! även en dregglis, strumpor och ett skötbordsöverdrag med laban!

detta fick lukas      

Theo och Tilda fick lite godis och varsitt fästinghalsband, de har fått in nya halsband nu, ofarliga, hoppas de funkar lika bra som de som fanns innan som blev förbjudna!!

sen trillade det ner någon påse med godis och kakor i min korg med :)

Tack tina och mamma för en mysig dag ihopa!

Efter Ullared så körde jag och mamma hem tina till göteborg sen körde vi tillbaka igen, då var lukas vovvarna och johan i dösjebro så mamma lämnade av mig där, där tog vi ett härligt dopp i poolen!
Även där fick Lukas nya kläder, farmor hade fyndat dessa fina på loppis :)

I lördags var vi hemma hos pappa och fick grillat då invigde lukas sina "sommarkläder" ett par shorts och en jätte fina t-shirt(t-shirten är ärvd av Elias)



På dagen klippte moster tina Lukas


en del av hans hår var så långt att det nästan hängde i öronen :), nu blev det bättre!!

Idag blir det till att åka till dösjebro igen innan man simmar bort i sin egen svett, 27 grader, tjohoo!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min dag blev lika underbar som eran, kan det bli bättre med en heldag med båda sina döttrar.

Mycket skratt och mycket shoppande.

Många kramar till Er båda !! och tack för en underbar dag !!!

2011-06-06 @ 21:56:15
Postat av: Farmor

vilket härligt väder vi har haft

2011-06-06 @ 22:41:50
Postat av: Anki J.

Det är alltid så kul med Ullareds besök och ännu roligare när man hittar det man söker och är nöjd när man åker där i från. Känner att det nog är tur att jag inte bor närmre...

Är intresserad av fästinghalsbanden som du har köpt till hundarna. Är det örthalsbanden som kommit tillbaka eller? Har annars hört att de säljs i Danmark men bara synd att jag aldrig är där....

Kram på er

2011-06-12 @ 01:35:57
URL: http://www.jankils.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0