Godmorgon!! Ligger fortfarande kvar i säng...

img_8662 (MMS)

Godmorgon!! Ligger fortfarande kvar i sängen tog med mig Lukas in halv 7 så fick han mysa lite med pappa in han körde till jobb! Tror vi ska sova en timme till :) idag ska vi åka till min syster Stella och hälsa på väldigt tråkigt väder nu :( Igår hade vi vår första träff på mammagruppen, de andra mammorna var trevliga men jag är yngst! Lukas låg på filten och småflörtade med en tjej som heter Stella! 3 flickor och 4 pojkar! Den ena pojken bor i ett hus på gatan bakom oss! Nu somna Lukas får jag med passa på att sova lite till!!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilken fin bild på er!

2011-03-11 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0