nu flyttar vi

ja nu är det dags för oss att flytta till eget rum och för lukas att börja sova ensam i sitt rum! Då lukas får det stora av våra 2 små sovrum så tänkte jag ordna lite mer plats för förvaring av leksaker m.m

Har tänkt mig nått sånt här
  finns även att köpa en sån här hylla isåfall ska den vara liggandes med kanske såna här lådor i  sen på golvet vill jag ha en stor härlig grön matta

Jag vill ha ljusa möbler i hans rum men med färger som gör att man blir glad när man kommer in där!
Har hittat massa fina wallies(klistermärken) på tradera eller så får det bli någon väggmålning! vi får se!

Nu ska vi gå och posta inbjudan till hans dop! Tänkte ta en riktigt långrunda och gå ner till häljarp och posta dem idag!

För övrigt längtar jag så efter att babysimmet och mammagruppen ska börja, börjar känna mig lite ensam om dagarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0