Värd varenda minut!! Ser ni programmet på ...

img_2112 (MMS)

Värd varenda minut!! Ser ni programmet på 4: an en unge i minuten? Man känner verkligen smärtan dom har! Kan ibland verkligen sakna att vi aldrig fick uppleva Lukas nyfödd och att allt gick som det gick samtidigt är jag så glad att det slutade bra tillslut! Imorse flög johan till Stockholm så vi är ensamma tills imorgonkväll! Imorgon är det babysim igen!  Ikväll tog jag en promenad så himla härligt när det är ljust om kvällarna nu!  Nu ska jag och vovvarna krypa ner, Lukas sover redan!


Kommentarer
Postat av: jessika

Jag tittade inte igår men såg förra avsnittet. Jag hade turen att få ha C hos mig i några sekunder iallafall innan dom tog henne igen trots mitt snitt så det är jag tacksam för, men jag saknar att jag inte fick gå genom smärtan.. knäpp sak att sakna kanske men det känns liksom som att man är "utanför klubben" som inte vet hur ont det gjorde.. Jag hade ju värkar men jag öppnade mig bra 1 cm så jag upplevde ju inte hela grejen. Hoppas att vi båda får uppleva det vi saknar, någon gång längre fram

2011-03-29 @ 11:10:35
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: Moster Tina

jag har frågat Patrik ang. det och han säger att de kan lossna i "sulan" då. Du kan få ta dem och testa det själv.

2011-03-29 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0