Dop

Idag har vi varit på dop för söta Ellen! Lukas tyckte det var kul i kyrkan, speciellt att det ekade när han pratade :)

Ikväll lyckades vi hålla han vaken längre än vanligt för att förhindra att han vaknar allt för tidigt imorgon med tanke på att man ställer tillbaka klockan!

Imorgon ska även jag jobba så Lukas har pappa-dag!
I torsdag lyckades jag med att glömma sätta på Lukas en blöja när jag bytte på honom! Vi hant shoppa på cubus och maxi sen hem och busa massor innan jag upptäckte att han gått utan blöja i 2 1/2 timme?? Hur lyckas man med det och han gjorde ingenting i byxorna :)

Vi shoppade ett par jeansleggins och mössa till mig och en body och en pyjamas till Lukas!


Tidigare idag så var jag och Lukas på järavallen med vovvarna! Kallt men mysigt, johan hjälpte sin pappa att fälla en stor gran sen samlades vi där allihopa och åt grönkålssoppa! Mums!


Kommentarer
Postat av: tina

nej mössorna är köpta. koftan har patriks farmor ( viola ) gjort. Klart olivia ska ha sin egna väska när vi åker någonstanns nu. och tuffast på dagis kommer hon bli

2011-10-30 @ 11:43:55
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0