Lilla snigel akta dig annars

Idag pysslade jag ihop en ny sorts tröja, skulle igentligen har sniglarna mitt på framsidan men jag klippte fel sen räckte inte tyget till så det fick bli så här, blev ett par snigel byxor med :)

Idag var vi hemma hos en i mammagruppen, vi har verkligen en toppenmammagrupp :) hur mysigt som helst, idag var vi 7 av 9 där och nu är där full rulle på alla barnen:). Lukas blir alltid extra trött efter allt bus för han har inte tid att sova när vi är där, när vi kom hem sov han 1 1/2 timme!!

Imorgon kommer Elin Jenny Daniel maja och Ellen på besök! Vi ska bjuda på lite mat och mumsig efterätt :)

I helgen ska vi på bio och ut och äta med leffe och Sabina!


Kommentarer
Postat av: tina

Herregud va lik han är dig på den bilden. Fina kläder som vanligt.

2011-10-06 @ 23:11:27
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska bli så kul att ses, längesen!! Fina kläöder, du är så duktig! Kram

2011-10-07 @ 09:29:02
URL: http://majaochjag.blogspot.com
Postat av: jessika

Jag fick en ny sytidning igår med mössor och en overall så nu är det ännu mindre bråttom med ottobretidningen för jag har mönster till dom grejerna ändå. tyckte det var jättefint med kombinationern av tygerna på sniglekläderna. Var har du hittat det tyget?

2011-10-07 @ 11:45:04
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: Kikki

Tack! Jessika: znookdesign båda kommer därifrån! De har enfärgade tyger som matchar deras mönstrade!

2011-10-07 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0