Sytt

Idag sydde jag några napp hållare, roligt snabbt och enkelt!

2 av dessa går till Olivia, ska upp till Göteborg nästa helg :)

Så här fint hus har grisarna i sin del av uteburen, nästa vecka hämtar jag hem Mimmi som hon förmodligen kommer få heta!

Imorgon är det dags att börjar jobba igen, tyvärr är jag inte det minsta taggad eller har någon som helst lust! Hade mycket hellre gått hemma några månader till, Lukas börjar dagis han kommer gå 16-22 timmar i veckan ca vilket jag tycker är väldigt lagom, 1-2 helgdag i veckan halv9-halv5 sen 2 halvdagar 11-16,30.

Nu ska denna damen sova! Natti


Kommentarer
Postat av: tina

idag köpte jag nya fräscha nappar till de fina napphållarna.
va fin fleecejackan va.
det är ju snart höst, då hade Olivia också varit fin i en sån...;)

2012-08-26 @ 23:06:10
URL: http://tiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0