Kryper ner

Nu är det dags att sova! Har krupit ner i sängen och bredvid mig sover Lukas i resesängen!

Vi var en runda inom Ullared, knappt något folk jätte skönt!
Fick med mig en tröja och en ny onepiece till mig själv! Bok, tröja, badbyxor och leksaker till Lukas!
Lukas fick en onepiece av mamma!

Sen körde vi upp till Göteborg! Har ikväll ätit massa gott och myst med familjen framför melodifestivalen! Tina har även hunnit klippa oss allihopa :)

Fick min present av Tina idag ert jätte fint armband med berlocker och ett tufft linne! Tack snälla!

Nu ska jag blunda och Nanna gott!!

Johan är förresten kvar hemma med vovvarna, de har målat taket i köket idag! Duktiga!!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vi vill ju se en bild på mammas nya frissa med! :)

2012-02-05 @ 21:41:32
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0