Söndag

Imorse kom Bella och Elias hit, efter en stund kommer även Tina och Olivia! Vi åt frukost sen klippte Tina Bella och killarna busade jag mös med Olivia!
Så här fint var det på Lukas rum när jag och pivis gick in för att komma dem :)

Sen fick Elias och Lukas sig en klippning! Lukas fick en mohawk :) jätte tuffa blev dem!

Sen åkte bella pch Elias hem!
Tina klippte lugg på mig sen kom även mamma! Jag fick mina paket av Tina och mamma!
Av Tina fick jag en virkad Pippi mössa, schampo och en trippellocktång, hon lockade mitt hår sen!
Av mamma fick jag en stor fikus och en jätte fin smidesljusstake och ett Tomas sabo armband med två berlocker!

Tack så jätte mycket för de super fina presenterna!

Sen åkte vi alla till mormor och firade mig och Tina!

Nör vi kom hem åt vi pizza och nu börjar snart en ny vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0