3 maj


Idag har jag varit ledig, när Johan kom hem så åt vi middag blev grillat såå gott! Sen packade vi in picknick korgen som jag fixat och rc bilarna i bilen och körde till sjöarna! Vädret var perfekt, killarna fick kört med sina bilar och jag bara satt och njöt på filten med vovvarna!!

Igår var förresten vår 10 års dag! Kan ni tänka er vi har varit tillsammans i 10 år!! Det är 1/3 av mitt liv :) underbart!!!

Älskar min familj!!

Ska sova nu, jobb i helgen! Imorgon ska Johan till knutstorp med sin pappa och min pappa, Lukas stannar hos mormor under tiden.

Natti


Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis i efterskott. Hoppas det blir många år till.

2013-05-04 @ 16:35:32
URL: http://tiro.blogg.se
Postat av: Lina

GRATTIS till er! Jag o Benny har 15!! år nu till sommaren. 15 år!! Var tog de åren vägen? :)Kram till er båda!

2013-05-04 @ 21:11:09
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Britta

Ja tänk va tiden går, tur att det bara är ni som blir äldre.

2013-05-08 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0