Varit igång igen


Skulle sy en filt till Alices namngivning men blev så förtjust i den så Linnea fick den :) 

Alice fick en rosa med fjärilar istället som jag oxå gärna hade behållt (har mer tyg av detta så jag kan sy en till :))

Pappa har fyllt pr hipp hipp hurra. Han fick snällt barn och snälla barnbarn och en tågmössa :)

När jag visade Lukas mössa och sa- titta jag har sytt en mössa till morfar, då svarade Lukas - nej och skrattade till Lukas.

Så fick sy en till han med, tyget räckte dock bara till ena sidan så han fick stjärnor på andra 


Igår åkte jag och mamma upp till Ullared där mötte Tina upp oss. Dagen bestod i att leta julklappar till alla! Nästan alla klara nu!

Lite god mat och efterätt hant vi oxå med 







Hittade denna söta kobodyn på bebis pojkavd till Linnea! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0