Lördag

Idag e det lördag och imorse fick vi gå upp tidigt, halv 7 närmare, skulle köra johan till lund för där väntade bussen till göteborg. Han ska upp med jobbet där och se STCC köra stadsrace. Så snälla som vi var så steg vi upp, dock ville tilda o theo bara ut o kissa sen ville de in i sängen igen men de fick sova vidare i bilen. Tilda går jätte bra att ha med i bilen hon ligger bak med theo nu med, somnar ganska fort gör hon med, skönt!

Så idag e vi ensamma hemma och regnet trillar från himlen, synd ,kunde varit uppehåll blir så rastlös av att sitta inne bara. Vovvarna åt sin frukost när vi gick pp 10.20 och nu sover de i soffan, trötta de med idag!

På måndag ska jag ringa o boka tid för vaccinering av dem båda två vill helst ha det gjort innan midsommar. Var i djuraffären i torsdag vägde tilda då nånstans mellan 2.8-2.9 kg väger hon nu, nästan dubbelt så mycket som när hon flyttade hit. Växer fort, ska hon bli lika stor o stark som storebror tro??

Till midsommar ska vi ha fest här hemma, sista anmälningen är imon och änsålänge så tror jag vi blir 27 st eller nått.
Blir stort partytält i trädgården sen ska vi hyra en vedeldad badtunna som vi ska bada i på kvällen, hur mysigt som helst!!
De säger att det ska regna till midsommar men det tror vi inte på, dock har vi en reservplan och då blir det långbord i garaget!

Slutet av denna vecka har vi ägnat åt att städa undan här hemma varit på soptippen 3 gånger så nu ligger här inte så mycket skit här hemma längre, skönt!!

Min usb-kontakt till kameran funkar inte riktigt så det blir tyvärr inga bilder idag!
 Här e tilda med ett gigantben som hon alltid hittar längst ner i leksakslådan!!
 Jag ger mig storebror!!!!







Ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0