Det doftar.....

Nybadade vovvar, såååå gott det luktar!

Casper bloggar
Blöta men söta


Rufsiga Theo



Såå söt min prinsessa!!

Idag har vi varit i helsingborg på theos agilitykurs, vi byggde en hel bana med 13 hinder tror jag det var alla olika, sen gick vit bit för bit igenom när man ska välja de olika bytena, framför, bakom blind-byte bl.a hel vetenskap detta :)
Riktigt skoj var det idag, sen avslutade vi med att springa hela banan i ett, JÄTTE skoj! Theo e jätte duktig men snabb, jag ska träna på byten och att skicka han längre bort! Sen när theo gör fel är det aldrig hans fel utan det är jag som visar fel.
Nästa gång ska vi tjata kontaktfält inte lika skoj men väldigt nödvändigt, jag ska försöka få theo att tycka slalom e roligt, hur man nu gör det??Tips??

Imorgon är det malmö valp, vi får se hur det går för oss där! Nu ska jag krypa ner i soffan med resten av familjen!

En helt vanlig morgon i soffan hos oss kan se ut så här
 




Nu får det vara slutbloggat för idag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till imorgon! Vi håller tummarna!

2008-11-08 @ 20:52:00
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0