I lördags ...

I lördags efter jobb begav vi oss till Lund för att möta upp
Leffe, Sabina, Stefan, Olle och Anette vi åt på restaurang jag åt planka med lax, det var mums! Efter maten var det dags för att sen showen 500.

 Och det var riktigt rolig!
Här är mer info!

I söndags försov jag mig till jobb, vaknade tio i tio, sååå härligt men inte skoj att behöva stressa lite! Länge sedan man sov så länge!
Imorse snoozade jag mobilen 6 gånger innna jag orkade stiga upp, Haha!
Kanske tur jag inte börjar jobba fråns 1 imorgon! Haha!!

Kommentarer
Postat av: camme

kikki! vart var det du hade fixat dina naglar å hur mkt kostade det? jag ahr aldrig gjort sånt å kan inget om det, men nu måste jag för ska på en fin middag/fest. Vad ska man välja för sort, finns ju gele å akryl å allt vad det heter. Eller ngn annan som har tips som läser denna kommentar.

2008-11-04 @ 19:41:47
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: camme

OK, men har du hennes nummer elelr ngt? å hur mkt kostar ett nytt sätt. jag tycker salongerna tar övermkt, kostar ju typ 600-700. Så fick jag tips om blocket, men finns en djungel, å tyckte dina blev skitsnygga.

2008-11-04 @ 21:36:57
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0