Full fart.....agility så klart!!

Då var vi äntligen igång, idag började theos agilitykurs! Jag och mamma theo o roffe åkte dit är bara vi i kursen, SKÖNT!!
Vi gick snabbt igenom alla hinderna, lite för att Gill(instruktören) ska veta vad dem kan. Theo vad duktig och det syns att han gillar det!
Sen började vi tjata lite kontaktfält och även att springa rakt fram över hinder!
Läxa till nästa gång blir att träna stanna kvar och att kunna trampa på lock!

Så alla ni agilityhundar, Nu får ni se upp för snart kommer vi :)
Haha!!

Snälla Catrin var här idag och gick t med mina vovvar, tack Catrin!
Myran fick ärva en rosa sele och en rosa t-shirt av tilda som växt ut,  HÄR kan ni se så söt hon blev!
Synd att bara slänga, knappt använd, har inte ens hunnit tvätta tröjan(därför den var skitig på magen :))

Nu ska jag fortsätta med maten, johan tänder en brasa blev frusen efter kursen utomhus!

Imon e jag ledig!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

hihi ja jag såg att där va prickar under magen! Men vad gör det går att tvätta som sagt! =) Myran har fortfarande tröjan på sej! =)Snart får den dock åka av för annars blir hon nog för varm i natt. Under mitt duntäcke och med tröja njaaa.. =)

2008-10-07 @ 21:43:14
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej! Tack för hälsningen i vår gästbok och lycka till med agilityträningen.

PS. Vi har också tränat med lock. DS.

2008-10-08 @ 12:26:19
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0