Bruces skog

Idag gick vi upp i lagom tid, sov längre igår. Gjorde vid oss och styrde bilen på hbg, En runda in på hööks och köpte ett täcke till tilda, rosa med blommor på :) fixar bild en annan dag!
Sen ligger maxi bredvid så inom där och handla allt till kvällens middag!
Sen när vi var klara där körde vi till bruces skog o vovvarna blev så glada jag gick med dem bort till den stora inhägnaden och där släppte jag båda och de var jätte skoj, de sprang som galningar båda två. Mysigt är det i bruces skog, det är stigar i skogen sen mitt inne i skogen har de hägnat in en stor del och där kan hundarna få springa fritt!!

När vi kom hem däckade vi allihopa i soffan, min hjärna mår fortfarande inte så bra, hög på ipren idag! får hoppas det släpper till imorgon ska nämligen jobba helg, bara det inte bryter ut i nån influensa eller nått!

Ikväll kommer Catrin Anders My & Siri hit, Vi ska bjuda på tacopaj och sen ska vi spela lite nintendo wii hoppas får se let´s dance denna fredag, sen ska jag sova!!!

Kommentarer
Postat av: Anki Jönsson

Många krya-på-dig hälsningar från oss! Nu fungerar uppdateringen på sidan igen, så skönt!

Kramiz

2009-01-24 @ 01:25:33
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Bella

Vi har dubbeltäcke :)

2009-01-24 @ 10:04:51
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

Rosa täcke me blommor på! :-) Vad sött! Jag måste kolla! Blondie vill ha ett sånt! ;-)

E Tilda fortfarande rädd för andra hundar? Vi kan ju ta en promenad ihop en dag tänkte jag! Det är kanske bra träning för Tilda oxå! Tindra igonerar ju mest andra hundar och jag kan hålla de andra i koppel tills hon vant sig vid dom. Sen när det släpper så har hon många kompisar som gärna busar! :-) Jag är ledig mkt på vardagarna nu, måndagar, onsdagar och torsdagar. Hör gärna av dig en dag när du me e ledig! :-)

Kramar

PS krya på dig!

2009-01-24 @ 20:51:03
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tack för igår kväll det va en JÄTTE kul kväll!

Väntar på spänning med bilderna! =)

2009-01-24 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0