Lediga härliga onsdag!

Igår kom syrran med tåget tio i 11, vi var nere o hämtade henne sen inom o handla frukost!
Hem och åt en mumsig frukost, sen började tina göra vid mitt hår igen :)
Ville ha mer lugg än vi klippte sist och nu lite slingor
det blev ljusa och mörka slingor + färgning av min utväxt


Sen mös tina lite extra med djuren

 Vi hant även gå en liten runda i skogen, sen lagade vi wok tills johan kom hem. Sen var det dags för mig o tilda att åka på kurs igen!! Idag skulle vi bl.a lära dem spela död!! Fick henne nästan att göra det, Vi tränade lite stå kvar, inkallningar och fot, gick mycket bra trots att där igår var något som tilda tyckte var jätte läskigt och hon kröp emellanåt?!! Men sen släppte det!!

Idag försökte jag mig på att ta lite bilder på min prinsessa!!



Nu är det snart dax att jobba, kväll idag och imorgon sen e jag ledig i helgen, skönt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Catrin

Fint hår och fina bilder på Tilda BUS! :)

2009-01-29 @ 18:01:31
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygg håret blev.. Hon har inte lust att klippa mej pch Marcus med?

2009-01-30 @ 15:21:54
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0