träff med tuss

Idag gick vi upp tidigt och snabbt iväg ingen ro på morgonkvisten här nej!
Ner till dogfun i malmö och äntligen hade de tildas halsband i rätt storlek :) Inga fler halsband el. selar ska nu köpas! Matte har satt förbud på sig själv :)
Efter det så begav vi oss till jessika o tusse så vi fick busat lite med tuss! Sedan inom jobb för matte skulle testa en flytväst till mig, vi får ju ha varsin :)
Matte ställde oss på vågen och jag(theo) visade 12.6 kg mycket bra sa matte tilhon visade dock bara 7.6 inte bra sa matte, jag har varit uppe i 8.2 kg, märks att hon äter dåligt nu förtiden!
Sen åkte vi hem o solade lite i trädgården, jag o tilda jagade mest kottar som trillar er från träden i stormen.
Matte tyckte vi såg varma ut så vi gick ner till havet och traskade lite sen hem igen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0