Härlig prommis



Har precis kommit in från en härlig promenad i underbart höstväder!
Tilda fick bära sin väska med lite vikt i, ska prata med Johan på jobb idag om hur mycket vikt jag kan lägga på henne, vill ju inte att hon ska bära för tungt men det ska ju samtidigt vara lönt :)


Skogen idag var härlig, solen sken och det var allmänt mysigt!
Mötte en kille på rollerblades och då kom tankarna upp att åka rollerblades istället för cykel men det slog mig ganska snabbt att mina hundar hade inte travat fint bredvid som hans hund gjorde utan de hade sprungit och jag hade hängt efter som en galning :) Haha! Vi tar cyklen istället!! + att det finns inte så många asfalterade vägar häromkring!

Nu ska jag duscha sen e det jobb som gäller!

Kommentarer
Postat av: Madde

låter mysigt..snart ska vi ut i skogen och gå vilse =) haha

2009-09-22 @ 09:10:54
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja det är skönt att komma härifrån på vinterhalvåret det är ändå tillräkligt långt och dystert. Idag tänkte jag ta en promenad med My men nu regnar det... Ha en bra dag!

2009-09-22 @ 09:35:12
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0