liten uppdatering

Längesedan jag uppdaterade, har börjat jobba igen sen 2 veckor tillbaka och man känner sig extra trött om kvällarna!

I lördags var jag som sagt iväg med hundar i ystad på agilitytävling

Resultat:

Theo:
Agility:
en ganska fartfylld bana med lite knepiga vinklar som theo fixade, hyfsad fart hade han med men han tog en liten runda ut mot en av funnktionärerna, tror det var den röda spannen bredvid funktionären som lockade!Endast 4 av 39 som nollade loppet och theo hade sämst tid av den så det blev en 4 plats o därmed theos första pinne!!
Hopp:
en riktigt springbana med mycket sneda hinder! Fick upp farten på theo men efter tunneln så bara stack han ut från banan! = disk

Tilda:
Agility:
5 fel i slalom annars hant jag med henne, hon hade bra med fart idag! men slalomet ödslade många sekunder! 11 plats av 39
Hopp:
som sagt en banan med fart och efter en sväng hant jag inte med henne och då var det 3 hinder på rad sen skulle man ta ett hinder till höger innan man tog det sista hindret på raden men jag var långt bakom henne så hon fortsatte rakt fram = disk
hon var extremt snabb och jag är väl inte i bästa springformen! Synd för annars gjorde hon ett hyfsat slalom!

Stort grattis till Roger med Assar som tog första plats i agilityloppet o en andra plats i hopp o där med 2 nya pinnar!

I söndags o veckans som gått har vi annars röjt på uppfarten o snyggat till vårt sneda staket för idag kommer det massa ton med singel som ska krattas ut på uppfarten, Lina o Benny kommer o hjälper oss så ska jag o Moa baka pizza, ganska skönt att vara gravid i sådana lägen ;)
Går inte att ladda in bilder idag?? Så det kanske kommer ikväll istället!
Imorgon e jag ledig efter att ha jobbat morgon nu i 4 dagar, så imon ska det sovas lääänge för sen e det jobb hela helgen!!

Kommentarer
Postat av: tina

är du ledig 2 utav dagaran 17-18-19 september?

2010-08-19 @ 13:29:55
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: tina

eller 3-4-5 september

2010-08-19 @ 13:31:02
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Catrin

Va mysigt att du och Moa ska laga Pizza, kommer säcker bli jätte gott och arbetarna kommer vara hungriga och glada när dom kommer in! :)

2010-08-19 @ 19:59:49
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: tina

försökte bara hitta nått tillfälle för er att komma upp till gbg

2010-08-20 @ 09:44:58
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0