vovvar på jobb och bula under magen

Idag skulle vi ha en liten kurs på jobb mellan 8-10, jag fick äran att ha hundarna med under tiden för att jag sedan skulle slippa köra hem och hämta dem och köra till malmö igen!
De skötte sig jätte bra tyckte jag!
Tilda låg mest i mitt knä eller på filt på golvet och theo låg på golvet eller satt och lyssnade han med :)  det var en snabbkurs i säljteknik!

Efter kursen gick jag o vovvarna bort till rastgården i arlöv, den är jätte stor!



Ser ni vovvarna? Dessutom är där en jätte kulle mitt i gården perfekt träning att springa upp för och ner för!
Jag körde inom lunds bk för att se hur planen såg ut för ev. agilityträning, det kunde jag glömma, planen ligger öppet så på vissa ställen var marken bara is eller stora driver av snö. Testade lite på slalomet som stod där, hundarna var ganska taggade så de glömde bort vad slalom var, jag tror jag åker till tävlingen nästa lördag och känner efter hur det känns när jag väl är det, det är en inoff så det är iof bra träningstillfället, men man vill ju inte göra bort sig totalt!!

När vi kom hem var det kallt hemma

Så vi satte igång spisen ( vi har snålat rejält denna månaden med värmepumpen) och jag satte igång och städade o tvättade, ska betala räkningarna nu så de dras imon sen ha rjag fått tid hos vet 16.20 med katty, igår var det en veckan sedan kastreringen och idag har hon en stor vätskebula(tror jag) under såret som jag vill att de tittar och känner på!

Bild från förra veckan!








Kommentarer
Postat av: Anki J

Stackars Katty...

2010-02-25 @ 02:07:33
URL: http://www.jankils.se
Postat av: tina

På tal om april träff så är jag ledig 14 april och 28 april. Jag har nästan tvingat Patrik nu att vi ska passa ert hus och djur då. Han har semester då så därför ser jagingen anledning till att han inte skulle kunna d. däremot jobbar jag hela den helgen. men det ska nog gå och byta...eller vem vet, kanske har jag sagt upp mig tills dess.....?

2010-02-25 @ 19:04:49
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: tina igen

jag tror att du förstod vad jag menade, men för att förtydliga det, så menade jag ju självklart att vi skulle bo hos er 2-4 juli. inte i april..=)

2010-02-25 @ 19:06:08
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0