Tillbaka på spåret......

Äntligen! Var iväg med hundarna i Lund idag och Johan på jobb har pratat mycket om Satchmos i Lund och att de har ett lite annorlunda sortiment så jag var ju tvungen att svänga förbi och gissa vad jag hittade, De hade back on track täckena hemma i nästan alla strl. In med hundarna och testa. Theo hittade jag till med Tildas strl var slut. Så det var bara att ta upp mina sparpengar, för vem sparar jag annars pengar till om inte till mina vovvar ;)

Så här snygg blev han. Nu har vi täcken så det räcker. regn, värme och back on track.
Lägg märkte till hur högt upp täcket sitter hur långt ner på benen både fram o bak det värmer!





Kommentarer
Postat av: Catrin

Va har du aldrig vat på Satchmos! Där e massa fina saker ju! :) Fint täcke ser ut som ett riktigt hästtäcke! :)

2010-01-20 @ 18:33:55
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejernas matte

Skitsnyggt täcke! Har läst om dessa täcken och dom ska vara riktigt bra.

Kram

2010-01-23 @ 23:10:41
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0