ny bikini

Igår köpte jag en ny bikini, man måste ha något nytt varje badsäsong och i år ska vi ju till lalandia!




Idag kommer elin, tina och ev. jenny hit så ska vi se sex and the city filmen nr 1, för på fredag är det bio nr 2 :)
Ska bli så skoj med en riktig tjejkväll. Vi ska ut o äta först Mums!!
Var och simmade hundarna i söndagskväll, tilda simmades mest lös hon börjar bli duktig på att hålla sig kvar utan att gå upp så fort hon fångat leksaken. Får hoppas regnet håller sig borta imorgon så vi kan gå på vår sista agilityträning. På söndags är det tävling i ljungbyhed och nästa helg är det i råå! Sen har vi ett uppehåll!

Nu är det lite frukost i magen innan jobbet väntar!

Kommentarer
Postat av: tina

hhihi, vad är det. bikini nr 25? jag vill ockspå ha en ny.

2010-05-25 @ 11:46:38
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Madde

Jättefin, jag har också beställt en ny :) den kom idag så ska ner och hämta den nu på posten :)

2010-05-26 @ 10:28:51
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Annapanson

åh, det är ju den bikinin jag ville ha om jag hade kunnat ha bikini denna sommaren! Men himla tur att någon kan vara snygg i den! :)

2010-05-27 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0