Igår testade jag att sy en s.k dagisväska!...

img_0737 (MMS)

Igår testade jag att sy en s.k dagisväska! Till nästa ska jag göra längre och smalare "axelband" sen ska jag inte glömma flecelinet ( eller hur det stavas :) ) så blir påsen lite stadigare :) Snart vågar jag mig på byxorna hittade tufft Jeanstyg och har fått mönster av anna!  Idag är det babysim men först BVC och träff med mammagruppen! Lilleman börjar vakna där inne nu, börjar få in rutiner det är nästan alltid dags för mat mellan halv fem och 6 på morgonen för att sen somna om någon timme till :) skönt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok, med tanke på hur mycket du hinner sy, så hinner jag definitivt plugga till hösten :-)



Men måste fråga, varför heter det dagisväska? Har jag missat nåt?

2011-03-22 @ 13:09:23
URL: http://majaochjag.blogspot.com
Postat av: Kikki

vet inte varför, kanske för att där jag hittade mönstret hon hade den till att ta hem kläder fråm dagis :)

2011-03-22 @ 16:39:09
Postat av: Catrin

Vad flitig du är med att sy! Kul man blir lite sugen nu ju! :)

2011-03-22 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0