Natta

Innan somnade Lukas alltid i vagnen på dagen men så kom den dagen då han inte sa till att han vaknade utan ställde sig upp i vagnen direkt så då började jag lyfta över honom i sängen när han somnat men nu vill jag gärna att han kan somna själv i sängen, igår gick det super bra! Vid halv 11 på fm började han bli trött så han fick napp och vi myste lite sen la jag han i sängen och sen gick jag ut, hörde han prata och gnällde lite sen blev det tyst gick in och då hade han somnat helt själv tom spottat ut nappen! Skönt! Sen sov han 2 timmar!!

Idag fick hundarna vinterfrisyr har aldrig vågat klippa deras öron innan tycker de är så fina i sina pälsar men det är sånt jobb med allt så nu ser de ut som
2 valpar igen :)


Kommentarer
Postat av: tina

Duktiga lukas. Så skulle jag också vilja ha det.numera somnar olivia bara mage mot mage hos oss och hon vill inte sova i sin egen säng på natten. Tyvärr har jag blivit dålig på att "tvinga" henne göra det och tycker det även är så mysigt att ha henne brevid mig. Dessutom.sover jag faktiskt bättre då också eftersom jag ibte vaknar 25000 ggr för att gå upp och se om hon andas. Vad söta vovvsisarna blev.

2011-11-01 @ 10:18:56
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: tina

Skön sovstil förresten

2011-11-01 @ 10:19:56
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0